Christel Rasmussen Skrevet Februar 15, 2022 Del Skrevet Februar 15, 2022 Jeg fikk en del hjelp med ovennevnte ifjor, men skulle gjerne ha avsluttet hendelsene i livet hans. Jeg har forsøkt å finne ut hvor og når han døde, men uten hell. Jeg har nå forsøkt å komme inn på spørsmålene mine og svarene jeg fikk på Brukerforum, men dessverre får jeg det ikke til. Siste bosted var Nevengården i Bergen, men han ble utskrevet derfra 31. mars 1930. Er der noen som vet noe mer om ham? Med vennlig hilsen Christel Rasmussen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grethe Flood Skrevet Februar 15, 2022 Del Skrevet Februar 15, 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christel Rasmussen Skrevet Februar 18, 2022 Forfatter Del Skrevet Februar 18, 2022 Takk for innlegget, Grethe. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kom inn på tidligere innlegg. Kanskje det er noen som vet når og hvor han døde. Mvh Christel Rasmussen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nilsen Skrevet Februar 18, 2022 Del Skrevet Februar 18, 2022 (endret) Kandidat: Ugift forhenværende sjømann Lars Arnesen, angitt født 1869-03-21, dør 1942-04-28 i Hosanger: Nå er vel "din" Lars' korrekte fødselsdato 1870-03-22, men jeg finner ingen andre Lars Arnesen i arkivene med fødselsdatoen 1869-03-21. Ellers stemmer det jo at han er forhenværende sjømann, og Hosanger er også et naturlig oppholdssted for ham gitt tidligere informasjon. Endret Februar 18, 2022 av Carl Nilsen Sven Hjortland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christel Rasmussen Skrevet Februar 28, 2022 Forfatter Del Skrevet Februar 28, 2022 Tusen takk for innlegget. Det kan nok være min Lars. Mye som stemmer der, bortsett fra at jeg savner navnet (G)Jørgenius. Kanskje det dukker mer opp etterhvert. Mvh Christel Rasmussen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå