Gå til innhold
Arkivverket

9-sifra norske telefonnummer? - noko nytt og moderne?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Hei!

I går vart eg oppringt heile fem gongar frå 9-sifra norske nummer: 406744363, 406742446, 406743129 og 2 x 406748439.

Når eg prøver å ringja slike nummer frå Tyskland, får eg feilmelding om at nummeret ikkje finst!  Og kanskje kan det vera like bra!?  Er det skam, eller er det so at dei no har børja nytta 9-sifra telefonnummer i gamle Noreg?  Slepp dei opp for 8-sifra nummer?  I Tyskland har mobilnummeri forval på 4 siffer pluss anten 7 eller 8 siffer avhengig av kor gamalt abonnementet er...

Er det nokon som har erfaring med slikt i Noreg?  (Pussig nok har den norske telefonen min òg nummer som børjar med 40674, men med berre tre siffer etterpå!)

Takkar for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ni siffer etter +47 er det berre svindlarar som brukar. 

Ikkje svar.  Om du svarar, kan dei høyrest truverdige ut - og forklarar at du har eit

problem dei må hjelpe deg med -  sannsynlegvis anten bank, pc eller telefon.

Søk på nettet etter "telefonnumer med 9 siffer" så finn du åtvaringar og forklaringar frå teleselskapa m.fl.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #4:

Hjarteleg takk til Tom og Ivar for nyttige advarslar!  Då treng eg ikkje lenger bry meg om slike oppringingar!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.