Gå til innhold
Arkivverket

Peder Kristofferson Kvale frå Luster og Kristen Olson Fosse frå Sogndal

Rune Le
 Del

Recommended Posts

Eg veit at Peder stod i folketeljinga 1801 på garden Kvale i Luster, og at han fekk to born med Ingeborg Olsdotter Grønlien i Fresvik i 1828 og 1830 og skal vera fødd rundt 1797.

Kristen Olson skal og ha hatt noko med denne Ingeborg å gjera, men veit ikkje meir. Ingeborg vart halshoggen i Fresvik for fadermord. Eg har det Anne Marie Bøtun Øyri har skrive om henne på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune: God morgon på èin laurdag !

Og kva er spørsmålet ditt, Rune ?? 

Kva ynskjer du å få svar på av oss andre her i DA ??

Og det er IKKJE forbudt å bruka lekkjer !  

Du har tross alt 50 innlegg før du skreiv dette innlegget, Rune.

Det kreves noko meir, når du er komen til innlegg nr 51 !  Eller kva, Rune ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden, men her er de to barna:

Mari - nr. 85

Sogn og Fjordane fylke, Vangen, Flåm, Nærøy, Undredal i Aurland, Ministerialbok nr. A 6 (1821-1859), Fødte og døpte 1828, Side 42
https://media.digitalarkivet.no/view/15922/45

Mons - nr. 1 (Nytt kirkeår)

Sogn og Fjordane fylke, Leikanger, Fjærland (Mundal), Tjugum, Vangsnes, Fresvik, Feios (Rinde) i Leikanger, Ministerialbok nr. A 6 (1810-1838), Fødte og døpte 1831, Side 184: https://media.digitalarkivet.no/view/11569/189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Sværen påpeika at eg hadde for lite opplysningar i mitt spørsmål. Det er så riktig så riktig. Men eg kontakta Anne Marie Øyri på e-post, og ho har skrive ein lang artikkel om emnet og dette hadde ho ikkej funne ut av etter grundig arbeid. Då forstod eg at det ikkje var vits i å gå vidare med dette. Nok er nok. Eg hadde heller ikkje dikrete bruk for dei opplysningane, det var berre av rein nysjerrigheit. Eg takkar for alle gode råd eg får, har fått og vil få i framtida frå Jon Sværen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider