Gå til innhold
Arkivverket

Strømholm i Oslo

Torbjørn Steen-Karlsen
 Del

Recommended Posts

Jeg ser etter personer med etternavnet STRØMHOLM i Oslo fra 1900 og framover. Ja jeg vet at det finnes en del der som heter det og er i live, derfor skriver jeg ikke mer enn dette. Det er ikke alltid så lett og komme i kontakt, så jeg må gå andre veger.

Hvis noen vet om noen med dette navnet som vil kontakte meg, er min mail mirromurr_60@hotmail.com

Jeg har allerede mange navn på arket, men dette er en stor familie med mange unger i kulla. Man finner dem på Hamar og i Østfold og slektsnavn som Jørstad, Fliflet, Linder, Wennevold osv.

Er det noen som lever, så vennligst kontakt meg på mail. Og ja, jeg har hatt en del innlegg her inne om denne slekta allerede, men og prøve på nytt er greit. Kanskje det dukker opp noen navn jeg ikke har.

Mvh. Torbjørn.

Endret av Torbjørn Steen-Karlsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket adressebøkene for Oslo. Du vil finne noen der.

Endret av Berit Knudsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://kraft1923.slektogdata.no/sok

Søkeresultat fra kommunal folketelling i Kristiania 1.12.1923

Navn Født Fødested Kj Famst Sivst Erverv Arb.giv Bosted Leil. Menighet Fil
Ernst Leonhardt Strømholm 19.12.1904 Mysen m   ug Læregut Mallingske boktrykke Schweigaaards gate 83 06 Vålerenga Bunke353u
Lulla Juliane O. Strømholm 18.11.1897 Fredrikstad k   !! Syerske Bengtssons Konfektio Bentsebrogaten 8 01 Sagene Bunke014k
Randi Gunvor Strømholm 01.03.1906 Mysen k Pleiedatter ug     Olnæs Gnr/Bnr 135/13 Fagerliveien Fagerliveien, R 02 Østre Aker / Opsal Bunke654
Natty Strømholm 16.10.1896 Fredrikstad k   ug Arbeidsledig   Olnæs Gnr/Bnr 135/13 Fagerliveien Fagerliveien, R 02 Østre Aker / Opsal Bunke654
Ester Solveig Strømholm 07.11.1903 Eidsberg k Pleiedatter ug Arbeidsledig   Ulnæs Gnr/Bnr 144/388 Solbakveien 01 Østre Aker / Opsal Bunke678
Edith Narvesen f Strømholm 19.02.1895 Fredriksstad k   g Husmor   Ulnæs Gnr/Bnr 144/388 Solbakveien 02 Østre Aker / Opsal Bunke678
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider