Gå til innhold
Arkivverket

Grenader Ole Iversen, død på Torp lasarett i 1809

Anne Marie Bøtun Øyri
 Del

Recommended Posts

Ole Iversen Breilid eller Bøtun var fødd i 1779 i Fresvik. Einaste opplysningane eg har (uvisst frå kvar) er at han døydde på Torp lasarett 22.3 1809. Sidan han var grenader hadde han vel verva seg. I folketeljinga i 1801 finn eg han ikkje i Leikanger, så kanskje kan han då vera ute som soldat. 

Er det mogeleg å finna fleire opplysningar om Ole Iversen og evt verifisera at han døydde på Torp lasarett?

Mvh

Anne Marie B. Øyri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Grenader Ole Iversen Bøtun fra Gaarden Bøtun i Leikanger Herred i Sogn, af tjugumske Komp og 3dje Div. ; han døde d. 22de Marts 1809 paa Torp Lazareth, 28 Aar gl."

Kjelde: Barstad, H. J. Bergenhusingerne i Felten 1808-1811 : Bergenhusiske Nationale Grenaderbataljon. Kristiania, 1908 s. 162

https://www.nb.no/items/611374a31203033cc26960c6cbe1fb7c?page=197

"Foruden det store Sygehus i Fredrikstad, som Brigaden Holst disponedere over sammen med Fredrikstad Fæstnings Kommandantskab, oprettedes der for denne Brigade et flyvende Lazareth paa Gaarden Torp paa Hafslunds Grund, hvortil de syge bergenhusiske Grenaderer ogsaa henførtes foruden til Fredrikstad."  (Same kjelde s. 58)

Det er ein Ole Iversen,22, som er dreng på Horpedal i Fjærland i 1801. Har du sjekka ut han ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Eli. Dødsfallet hans har eg leita lenge etter. Det er også godt mogeleg at det er han som er dreng i Fjærland i 1801. Finn iallfall ikkje andre som høver rundt her. 

Då har eg komme i mål med denne karen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Rart den første ikkje var med i kyrkjeboka men er rekna opp i Bergenhusingerne i felten 1808.

Den siste du fann stemmer ikkje med alderen , han burde vere 27-28 år i 1808.  

Vart usikker no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider