Gå til innhold
Arkivverket

SF Eid - Kapellan Hans Lemmichen si etterslekt - invitasjon til Geni-dugnad?

Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

I den lange debatten om denne mannen gjorde vi mykje som kvalifiserer til begrepet "grunnforskning".  Eg ser etter kvart at stadig fleire nyttar nettstaden Geni.com til navigering i slekta si, og eg konstaterer at mykje av det som pr i dag ligg ute om den store barneflokken hans, ikkje er i samsvar med det vi fann ut undervegs, og det ville vore strålande om nokon kunne tenkje seg å bidra med overføring av det vi fann ut.

Det er mange meiningar om Geni - og eg har inntil nyleg vore svært skeptisk, sidan det ikkje er noko problem å vise at ein er td 20-menning med nær sagt kven som helst der - bortsett frå hr God Almighty, not deceased, som eg merkeleg nok ikkje fekk nokon slektskap med, endå eg tidlegare har lært at han er Far til oss alle. 

Spøk til sides - men Geni er som alt anna: Shit in - shit out. Med å engasjere meg der, legge ut dokumentasjon, klippe feilaktige forbindelsar osv - har i alle fall eg endra syn og sett at eg kan gjere ein skilnad. Stadig fleire legg også inn gen-testane sine der, og dermed er det endå lettare å avsløre feilkoblingar. Genene lyg ikkje.

Er det nokon som kan tenkje seg å bidra? Eg tenkjer ikkje å gjere det i offentleghet her, heller eit samarbeid i ei meldingsgruppe på epost/facebook eller kva som måtte passe fo deltakarane. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par alternativer til Geni - hvis mange ønsker å samarbeide og er opptatt av kilder - kan være Wikitree eller Geneapedia.

Opprydding i Geni kan man jo eventuelt gjøre samtidig.

Endret av Vidar Moen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg er klar over at det finst alternativ, men eg ser at Geni blir mykje brukt, og at det er mykje som skulle vore endra, så eg satsar der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider