Baard Vidar Pettersen Skrevet Mars 22, 2022 Del Skrevet Mars 22, 2022 Hei! Er det noen som vil komme med en formening om hvor gammel Ole Lifsen Borck var i 1762? Nesten øverst høyre side: https://media.digitalarkivet.no/view/9335/62 Jeg leser at han er begravet 28. juli i hovedkirken. Jeg mener det står 92 aar 4 maaneder ? Wgger og 3 dager gl: Men tar imot meninger om dette og antall uker er jeg veldig i tvil om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Mars 22, 2022 Del Skrevet Mars 22, 2022 Jeg leser dette slik: Ole Lifsen Borck, 92 Aar, 4r Dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard Vidar Pettersen Skrevet Mars 22, 2022 Forfatter Del Skrevet Mars 22, 2022 21 minutter siden, Else B. Rustad skrev: Jeg leser dette slik: Ole Lifsen Borck, 92 Aar, 4r Dager Hm. 3 dag(e)r var det jeg var mest sikker på 🙂 Og så er jeg ganske sikker på at det står Ugger, ikke Wgger som jeg skrev først, inni der. Bare se på oppføringen på venstre side 11 juli. Der står det vel 5 aar 6 Ugger og 3 dagr gl: Men hva det evt står foran Ugger har jeg ikke noe nytt forslag på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå