Vidar, Hansen, Skrevet April 3, 2022 Del Skrevet April 3, 2022 Landssvik - Severin Elias Krieken - f. 1888 Bosatt i Ullensaker. Landssviksak Oslo politikammer. Jeg har tidligere spurt i portalen, landssviksaker. Fikk svar at saken var til digitalisering. Hvordan finner jeg ut om saken er ferdig digitalisert? På forhand, takk for hjelpen. Mvh, Vidar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet April 3, 2022 Del Skrevet April 3, 2022 1 time siden, Vidar, Hansen, skrev: Landssvik - Severin Elias Krieken - f. 1888 Bosatt i Ullensaker. Landssviksak Oslo politikammer. Jeg har tidligere spurt i portalen, landssviksaker. Fikk svar at saken var til digitalisering. Hvordan finner jeg ut om saken er ferdig digitalisert? På forhand, takk for hjelpen. Mvh, Vidar Søk på Landssvikarkivet (emneord) og Krieken (fritekst): https://media.digitalarkivet.no/db/browse?start_year=&end_year=&tags[]=393&text=Krieken Søket gir foreløpig null treff, nettopp fordi saken ennå ikke er ferdig digitalisert. Saken har et høyt domsnummer (4290), og da tror jeg dessverre det vil ta litt tid, ettersom skanninga (stort sett) foregår etter stigende domsnummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar, Hansen, Skrevet April 3, 2022 Forfatter Del Skrevet April 3, 2022 Takk for det. Mvh, Vidar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå