Beate Tollefsen Skrevet April 8, 2022 Del Skrevet April 8, 2022 Kan noe tyde hva som står rubrikken "foreldre" for jente nr 2? Lurer spesielt på om hva jeg gjør med overstrykningene. Strømm kirkebøker, SAKO/A-322/G/Ga/L0004: Klokkerbok nr. I 4, 1897-1927, s. 63-64 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20060530100107 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet April 8, 2022 Del Skrevet April 8, 2022 (endret) Her er det nesten umulig å se barnefarens navn. Syntes jeg kunne skimte Olaussen.. Ministerialboken viser ‘Olaussen Myhre’. Vi må spørre Marianne om det går an å skrive inn navnene med * etter og evt. skrive E: Konf. ministerialbok i merknadene. Vestfold fylke, Strømm i Strømm, Ministerialbok nr. I 5 (1898-1919), Fødte og døpte 1904, Side 87-88 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20051013020322 (Nr. 2) Her (klokkerboken) står det: Pige Bergitte Johanne Pedersen født i Hoff prestegjd 3/1-81 og af hende opgiven barnefader Johan Olaussen* Myhre* af Botne ungkarl, gaardbr. (ser ikke hva som er skrevet først) Hun opgiver at være konf. i den luth. frimenighet i Jarlsberg, Om det (ihht ministerialbok) er murer som er skrevet først, skal det stå gaardbr. %murer% . Endret April 8, 2022 av Anne-Lise Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet April 8, 2022 Forfatter Del Skrevet April 8, 2022 Marianne har tatt ferie, men jeg gjør som du sier, en veldig bra løsning. Takk Anne-Lise Hansen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet April 8, 2022 Del Skrevet April 8, 2022 Kanskje like greit å legge tydespørmål i tydeforumet så lenge, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet April 8, 2022 Forfatter Del Skrevet April 8, 2022 jeg har merket det med gult så hun ser saken når hun går gjennom. så får hun avgjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå