Gå til innhold
Arkivverket

Finn ikkje min far i folketeljinga i 1920!

Reidar Olav Meling
 Del

Recommended Posts

Min far, Arne Meling, fødd 8.april 1899 i Finnås prestegjeld (noverande Bømlo Kommune), står i folketeljinga i 1900 og i ft i 1910. Han gjekk handelsskule i Bergen i åra 1916-18. Så har eg forstått det slik at han var tilsett i diverse private bedrifter etter dette. Han skal ha hatt arbeid i Kristiania i ein periode 1918-1926. Me trur at arbeidet hans for ein del var salg. Han havna atter på Bømlo frå omlag 1926, var resten av sitt liv tilsett som trygdesjef i Bremnes Kommune, etter 1963 i den nyoppretta Bømlo Kommune, fram til han pensjonerte seg i 1969. Han var i utlandet ein einaste gong, så langt me veit, det var på 1970-talet. Kvifor finn eg han ikkje i folketeljinga i 1920? Er det framleis område i landet som enno ikkje er transkriberte? Kan det vera at det står att deler av Kristiania?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hallo, både Anne Lise, Sven og Rune! Ei stor takk til dykk alle. Skjønar ikkje heilt kvifor eg ikkje fann han! Men her står det altså "kontorist" ein stad og "ekspeditør i kolonial engros" ein annan stad. Er det nokon skilnad på det, mon tru? Og til Rune, fantastisk at du fann han i kommunal teljing for Bergen i 1922. Arbeidde han same staden då og?

Endret av Reidar Olav Meling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til orientering kan eg opplysa at min far blei gift under krigen, var svært nær 50 då underteikna kom til verda. Men han fekk eit langt og godt liv. Mi mor var då nett passert 45 då eg vart fødd, som nr. 2!

Endret av Reidar Olav Meling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Reidar Olav Meling skrev:

var svært nær 50 då underteikna kom til verda

Nesten som med meg. 🙂 Far 48, men mor 10 år yngre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider