Torbjørn Steen-Karlsen Skrevet April 23, 2022 Del Skrevet April 23, 2022 (endret) Hva tror dere dette kan være og har dere sett noe lignende. Jeg kan ikke si noe om hvorfra. Det er foreslått Rodestein, men det får jeg ikke til og stemme og alle rodesteiner jeg har sett ligner ikke. Kan det være en gravstein, eller noe annet som oppmåling, eiendomsmerke etc. Teksten er A P N (omvendt) - 8 A I 79 (72) Mvh. Torbjørn. Endret April 23, 2022 av Torbjørn Steen-Karlsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matthias Kolberg Skrevet April 23, 2022 Del Skrevet April 23, 2022 Det er vel ARI med kyrilliske bokstaver Torbjørn Steen-Karlsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Steen-Karlsen Skrevet April 23, 2022 Forfatter Del Skrevet April 23, 2022 12 minutter siden, Matthias Kolberg skrev: Det er vel ARI med kyrilliske bokstaver Er vi da på en forkortelse. Hva kan det stå for. TSK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matthias Kolberg Skrevet April 23, 2022 Del Skrevet April 23, 2022 Vanskelig å si uten å vite konteksten. Det kan jo være navn på en hund, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå