Gå til innhold
Arkivverket

Skånevik: Sjur Ivarsson Hammarsland f. 1837

Marie Skålnes
 Del

Recommended Posts

Her er Sjur med foreldre og søsken:

Skåneviksoga. B. 2 : Gardar og ætter i Åkra (nb.no)

I 1864 får Sjur eit barn utanfor ekteskap:

Sjur Ivarsen Hammersland - Klokkerbok for Skånevik prestegjeld, Åkra sokn 1860-1880 (1212P) - Digitalarkivet

Sjur Ivarsen - Ministerialbok for Skånevik prestegjeld 1848-1869 (1212P) - Digitalarkivet

Kan nokon klikka på skanna versjon og lesa kva som står utanom namna, også rubrikken heilt til høgre?

Kva skjedde med Sjur etter 1864, og med barnet og mora?

Dei fleste av Sjur sine søsken busette seg i nærleiken, men nokon for til Amerika. Broren Aslak har eg funne ut gifte seg i Lurøy i Nordland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til Lars Johannessen for opplysningar!. Ingen tvil om at du har funne dei rette personane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Marie Skålnes skrev:

Dette kan vera Endre Johan:

Fødselsdato/sted bekrefter dette (pat no 5102):

https://media.digitalarkivet.no/view/78957/150

Overført til Haugesunds rulle, 2653:

https://media.digitalarkivet.no/view/66518/371

Syvert Mathias?

https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01053293000491

Endret av Carl Nilsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Carl Nilsen for interessante innlegg. Endre Johan er utan tvil den rette. Men eg skulle gjerne ha visst om han fekk barn og når/kor han døydde.

Sivert Mathias kan vera ein av dei du listar opp i USA. Eg får sjå litt nærare. Eg har DNA-treff med 1885 personar i USA. Mange av dei har ingen eller få personar på ættetavla. Eg er vel 5-menning (truleg på fleire sider) til Sivert Mathias sine evt. barnebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Marie Skålnes skrev:

Sivert Mathias kan vera ein av dei du listar opp i USA.

For ordens skyld: alle disse oppføringene gjelder én og samme person på forskjellige tidspunkt i hans liv fra vielse i 1894 til død i 1947. Denne personen gikk over til å bruke kun Mathias som fornavn. 

Angitt fødselsår varierer litt, som ikke er uvanlig. Immigrasjonsåret er ganske konsekvent oppgitt som 1890.

Endret av Carl Nilsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Carl Nilsen skrev:

For ordens skyld: alle disse oppføringene er samme person på forskjellige tidspunkt i hans liv fra vielse i 1894 til død i 1947. Han gikk over til å bruke kun Mathias som fornavn.

Angitt fødselsår varierer litt, som ikke er uvanlig. Immigrasjonsårwt er ganske konsekvent oppgitt som 1890.

OK. Og kona har og fleire variantar av namnet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marie Skålnes skrev:

OK. Og kona har og fleire variantar av namnet sitt.

Korrekt. Marie Johanna oppgitt ved vielse, deretter varianter av Johanna eller Hanna. Listen over barn i census er den beste indikasjonen på at det er samme par hele veien. I tillegg finnes det dåpsregistreringer for flere av barna som jeg ikke tok med i innlegget, der navnene til foreldrene også varierer på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider