Trude Nilsen Skrevet Mai 31, 2022 Del Skrevet Mai 31, 2022 Hvordan/hvor fører jeg denne overstrykningen? Det gjelder fra fødselsår og ut linja. Må jeg i det hele tatt ta den med? Det er tydeligvis puttet inn en person mellom rekkene her, og det har blitt forskyvninger slik at det som er overstrøket liksom ikke hører til en person. Ga dette mening da tro? 🙃 Mellom nr. 5 og 6 Lunder kirkebøker, SAKO/A-629/F/Fa/L0001: Ministerialbok nr. I 1, 1885-1912, s. 153 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20051031010668 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Marianne Herfindal Johannessen Skrevet Mai 31, 2022 Del Skrevet Mai 31, 2022 Det som er overstrøket her skal ikke være med. Ser du nøye etter, ser du at det som er overstrøket er det samme som står om lnr. 4 Asle Knutsen Berg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trude Nilsen Skrevet Mai 31, 2022 Forfatter Del Skrevet Mai 31, 2022 Takk for svar. 31 minutter siden, Marianne Herfindal Johannessen - Arkivverket skrev: Ser du nøye etter, ser du at det som er overstrøket er det samme som står om lnr. 4 Asle Knutsen Berg Ja jeg så det, men siden det nå en gang står skrevet i kb må jeg spørre, og ikke bare velge det vekk. Det TØR jeg ikke enda. 😁 Arkivverket - Marianne Herfindal Johannessen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå