Gry Henriksen Skrevet Juni 9, 2022 Del Skrevet Juni 9, 2022 Hei, jeg driver med slektsforskning og leter etter bosted til min mormor og oldemor da de bodde i Moldedistriktet i 1946, finnes det noen arkiver jeg kan finne informasjon om dette i? Gry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Juni 9, 2022 Del Skrevet Juni 9, 2022 1 time siden, Gry Henriksen skrev: Hei, jeg driver med slektsforskning og leter etter bosted til min mormor og oldemor da de bodde i Moldedistriktet i 1946, finnes det noen arkiver jeg kan finne informasjon om dette i? Verken folketellinga 1946 eller folkeregisteret er fritt tilgjengelig. Dersom de eide eiendom, vil dette være dokumentert i pantebøkene, men det vil være mye leting, når du ikke vet presist når de kjøpte og eller solgte. Det kan være at kommunale arkiver har valgmanntall fra perioden. Ellers kan du være heldig å finne opplysningene du trenger ved søk i aviser o.a. på https://www.nb.no/. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gry Henriksen Skrevet Juni 9, 2022 Forfatter Del Skrevet Juni 9, 2022 Takk for raskt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts