Nyskjerrigper Skrevet Juni 17, 2022 Del Skrevet Juni 17, 2022 Jeg har ei spisestue og da den ene stolen gikk i stykker falt det ut en plankebit hvor det sto AKERSHUS LANDSFENGSEL STOPPET AV FANGE NR 20 M.R. 1918-1919. Det hadde vært gøy å finne etterkommere fra denne personen hvis de i tilfelle vil ha noe av spisestua før jeg kvitter meg med den. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes Skrevet Juni 17, 2022 Del Skrevet Juni 17, 2022 1 time siden, Nyskjerrigper skrev: Jeg har ei spisestue og da den ene stolen gikk i stykker falt det ut en plankebit hvor det sto AKERSHUS LANDSFENGSEL STOPPET AV FANGE NR 20 M.R. 1918-1919. Det hadde vært gøy å finne etterkommere fra denne personen hvis de i tilfelle vil ha noe av spisestua før jeg kvitter meg med den. Håper noen kan hjelpe. Hei Dette bør man kunne finne ut av. Men du må trolig ta kontakt med Arkivverket via arkivverket.no om de kan hjelpe med å gjøre oppslag. Kan ikke se at dette arkivet er skannet og publisert på Digitalarivet. https://www.arkivportalen.no/contributor/no-a1450-02000000193036 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå