Kai Løseth Skrevet Juni 21, 2022 Del Skrevet Juni 21, 2022 (endret) Har problem med eit ord side 681b, knapt halvveis ned i venstre kolonne: https://www.digitalarkivet.no/sk20090126660221 1 Smør b??cken verdien er 10 skilling Kan det vere smørbrikke? Endret Juni 21, 2022 av Kai Løseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Juni 21, 2022 Del Skrevet Juni 21, 2022 (endret) litt mykje blekk i tredje bokstaven, men det kan vere "brecken" Endret Juni 21, 2022 av Ivar S. Ertesvåg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Løseth Skrevet Juni 21, 2022 Forfatter Del Skrevet Juni 21, 2022 27 minutter siden, Ivar S. Ertesvåg skrev: det kan vere "brecken" Det har du nok rett i, men eg ser ikkje heilt kva det er er. Kanskje noko à la dette: smørbrikke — Kalkars Ordbog Takk for hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Juni 22, 2022 Del Skrevet Juni 22, 2022 Smørbrikke er iallfall noko. Dei kan tydelegvis vere i tinn, eller endåtil sylv (eg søkte på nb.no). Det forklarar i tilfelle verdien, som er om lag det dobbelte av "brunt steen Fad" of "blaat og hvidt Dito" rett nedanfor. Men ei utfordring her er vel (det som ser ut som) bunden form ? "b...en" Kan det vere "becken"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Løseth Skrevet Juni 22, 2022 Forfatter Del Skrevet Juni 22, 2022 12 timer siden, Ivar S. Ertesvåg skrev: Kan det vere "becken"? Det ordet er meir forståeleg synest eg. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå