Gå til innhold
Arkivverket

Svenske turistfotografi 1935.

Gunnar Sigdestad
 Del

Recommended Posts

Eg har ikkje spørsmål, men berre ein kommentar eller korreks til det eine biletet.

Det står i transkribert versjon om Ulvik, "Hardangerfjords järta", men eg les det som "Hardangfjords pärla".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Gunnar Sigdestad skrev:

Eg har ikkje spørsmål, men berre ein kommentar eller korreks til det eine biletet.

Det står i transkribert versjon om Ulvik, "Hardangerfjords järta", men eg les det som "Hardangfjords pärla".

Du tenker på omtalen i denne nyhetssaken: https://www.digitalarkivet.no/content/1378/unikt-album-fra-en-norgesferie-i-1935

Jeg tror du har rett. Jeg flytter spørsmålet til Andre spørsmål til Digitalarkivet, og så blir det formodentlig tatt hånd om.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til orientering nemner eg at det finst film frå ei reise nokre nederlendarar gjorde i Norge det same året. Begge reisefølgja reiste via Seljestadjuvet på den gamle Røldalsvegen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrigert. Takk for at du ga beskjed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.