Gå til innhold
Arkivverket

Nummestad gård panteregister

Dag Jarnøy
 Del

Recommended Posts

Jeg leter etter Numestad - Nummestad gård. Det ligger på grensen av Akershus og Østfold. I Hobøl, men nære Vestby og Moss.

i et søk fant jeg 3014 indre østfold grunn 891 br. 1, men det er i dag. Jeg vedlegger panteregistertreff med fra 1870 tall.
Det jeg søker er 1820 til 1860 tall eiere.

60374899-D882-474E-B2F7-C2E6D10278CF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle panteregistre har søkbart gårdsregister.

Her er alle panteregistre som berører Hobøl: https://media.digitalarkivet.no/tl/preg/browse?municipalities[]=0138&place=

Blått forstørrelsesglass til høyre indikerer at søkbart gårdsregister finnes; klikk på forstørrelsesglasset for å komme til søket. Grått forstørrelsesglass til høyre indikerer at søkbart gårdsregister ikke finnes; da må gjennomgå panteregisteret ved å bla i de skanna bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret vil vere avhengig av kor godt du kjenner systemet av matriklar (matrikkelrevisjonar), nummersystem og panteregisterføring.

Her er det gardsnr. 91/bruksnr.1 i Hobøl sokn etter matrikkelen frå 1886. Dette er ført på for hand, så

registersida er laga før 1886. Men eldre forretningar kan vere innførte då det vart laga (dvs. det kan vere nyare enn 1868).

Løpenummer 127 (svarar til bruksnr.) høyrer til i 1838-matrikkelen, og "nytt" matrikkelnummer 104 (svarar til gardsnr.) må

også vere derifrå.  (Matrikkelnummer før 1838 vart då "gammalt" matrikkelnr; bruka var ikkje nummererte før 1838.)

Det finst sannsynlegvis eit eldre register enn dette.  Det kan vere ført med ei side for eit bruk, som her. Eller det kan vere ført slik

at alle forretningar som gjeld gardar med same forbokstav (her: N) er førte kronologisk.

Dersom du hadde lagt lenkje til denne sida (ikkje berre bilete), kunne vi sett kva fylke (amt) det høyrde til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider