Gå til innhold
Arkivverket

Feil gjengitt scannet navn

Trond Lygre
 Del

Recommended Posts

Hei!

Jeg har funnet en feil gjengivelse av min mors fornavn basert på en scanning av en kirkebok. Dette fører selvsagt til at ev. kryss-tabellering blir umulig -  hun har ingen foreldre, ingen søsken og ingen barn og min far har ingen kone, vi barn har ingen mor osv. 

Ved henvendelse til Arkivverket får jeg intet som helst løfte om at dette noengang vil bli rettet opp og intet sted jeg kan sende sende disse opplysningene om feilen og jeg er sannsynligvis den eneste som har oppdaget denne.

What to do?

mvh

Trond Lygre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Leif B. Mathiesen skrev:

3 timer siden, Trond Lygre skrev:

Takk!

Nei, dette er jo et spørsmål om transkriberte/søkbare data, så hvis det er et spørsmål rettet til Digitalarkivet, skal det i Spørsmål om transkribert materiale. På den annen side har jo Arkivverket (Digitalarkivet) tydeligvis allerede gitt en tilbakemelding.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond !

ALLE har ei mor, også du og dine syskjen !  Dersom Kristian i innlegget før, har rett når dette er ein Transkribert kyrkjebok som er feil avskreve …. !
Kvifor bryr du deg om kryss-tabtabellering i DA ?? 
—-

Du må sjølvsagt ta kontakt m/ histreg.no for å få dei til å retta opp / føra mor di inn.

Det kan gå laaaaang tid før DA kjem til å retta feilen, dersom dei nokon gang gjer det.

—-

Sjølv har eg dårlig erfaring frå FT 1910, der bestefar min sitt etternavn var feilskreve.  DA oppfordra oss til å gje merknad på event feil. Det gjorde eg og. Etter bortimot 2 år fekk eg vita det som stod der var rett frå DA. Eg protesterte, for då hadde eg vore i Riksarkivet og sjølv sett, kven som hadde rett:  Meg eller DA ?  Det var meg som hadde rett !  Rette etternavn er:  Sværen. Her har nokon ikkje kunnskap på «skjønnskrift» i DA. 

Her er transkribert:  https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01036716001238

Her er skanna:  https://www.digitalarkivet.no/ft60145777000386

Difor har eg kontakta histreg.no og fått bestefar min som son til foreldra sine etc, etc, sjølv om etternavnet i FT 1910 skulle seia noko heilt onnor. 

Om du Trond vil gjera det same er sjølvsagt opp til deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider