Gå til innhold
Arkivverket

Leter etter nålevende medlemmer av Tribler familien i Danmark (se de navngitte personene).

Bjørn Piro II
 Del

Recommended Posts

Kilden jeg har benyttet heter "Slægter fra Danmark".

Jeg søker nålevende etterkommere etter noen av de 9 navngitte barna som er vist nedenunder - og som er mulig å kontakte.

Holger Anton Tribler 
Født 10 feb. 1867  Korsør , Slagelse , Sorø Find alle personer med begivenheder på dette sted 
Køn Mand 
Død 10 okt. 1945  Korsør , Slagelse , Sorø Find alle personer med begivenheder på dette sted 
Person-ID I2135  My Genealogy
Sidst ændret 5 jun. 2014 

Far Johan Henrik Tribler,   f. 24 apr. 1826, Porsgrund , Norge Find alle personer med begivenheder på dette sted,   d. 28 feb. 1883, Korsør , Slagelse , Sorø Find alle personer med begivenheder på dette sted  (Alder 56 år) 
Mor Hansine Frederikke Fricke,   f. 30 apr. 1827, Nyborg , Vindinge , Svendborg Find alle personer med begivenheder på dette sted 
Gift 8 nov. 1855  Nyborg , Vindinge , Svendborg Find alle personer med begivenheder på dette sted 
Familie-ID F648  Gruppeskema  |  Familietavle

Familie Petrea Jensine Dorthea Andersen,   f. 17 sep. 1872, Nyborg , Vindinge , Svendborg Find alle personer med begivenheder på dette sted 
Gift 11 dec. 1894  Korsør , Slagelse , Sorø Find alle personer med begivenheder på dette sted 
Børn 
  1. John Andersen Tribler,   f. 11 feb. 1895, Korsør , Slagelse , Sorø Find alle personer med begivenheder på dette sted
  2. Carl Vilhelm Andersen Tribler,   f. 9 jul. 1896, Korsør , Slagelse , Sorø Find alle personer med begivenheder på dette sted
  3. Holger Andersen Tribler,   f. 21 nov. 1897, Korsør , Slagelse , Sorø Find alle personer med begivenheder på dette sted
  4. Ellen Marie Andersen Tribler,   f. 10 apr. 1899, Korsør , Slagelse , Sorø Find alle personer med begivenheder på dette sted
  5. Anna Elisabeth Andersen Tribler,   f. 6 apr. 1901, Korsør , Slagelse , Sorø Find alle personer med begivenheder på dette sted
  6. Seksta Karla Andersen Tribler,   f. 2 jul. 1902, Korsør , Slagelse , Sorø Find alle personer med begivenheder på dette sted
  7. Christian Andersen Tribler,   f. 8 apr. 1904, Korsør , Slagelse , Sorø Find alle personer med begivenheder på dette sted
  8. Sofus Andersen Tribler,   f. 20 okt. 1905, Korsør , Slagelse , Sorø Find alle personer med begivenheder på dette sted,   d. 9 okt. 1913, Korsør , Slagelse , Sorø Find alle personer med begivenheder på dette sted  (Alder 8 år)
  9. Anders B. Andersen Tribler,   f. 1 aug. 1907, Korsør , Slagelse , Sorø Find alle personer med begivenheder på dette sted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk Berit - et bedre tips kunne jeg ikke ha fått! I kilden du anbefalte fant jeg en Christian Tribler med både adresse og telefon nummer, så nå har jeg sendt ham en sms. Han bor i Korsør som nettopp er den byen min Tribler slo seg ned i som tollbetjent -  en av sønnesønnene het også Christian Tribler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.