Gå til innhold
Arkivverket

NO: Familie frå Træna til Minnesota - Kva skjedde med eldste dottera?

Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Amalia Tomine Kristina Bang var fødd i Træna, men familien emigrerte til USA (sjå bilde under). Ho vart konfirmert i 1873 og er funnen i C1875, saman med heile familien. Eg har leita etter Amalia Tomine Kristina Bang i kirkeboka for Wegdahl, MN - men finn ho ikkje lista blant dei døde der i same perioden som fleire søsken og mora dør / er innførte: https://www.ancestry.com/imageviewer/collections/60722/images/41742_314624-00037?pId=1583687

Eg forstår at (fleire av) søskena hennes døde av 'halsesyge'. Eg finn ikkje Amalia Tomine Kristina Bang saman med faren og to brøde i C1880, så enten er ho død eller så har ho flytta ut frå familien. Kva skjedde med Amalia Tomine Kristina Bang? Skulle gjerne ha funne ut kva som skjedde med ho også for få på plass den siste 'brikken'.

image.thumb.png.32344fe95c20934adaa2b13d438992d0.png

Familien ved FT1865: 001 Kristen Kristensen - 0041 Sande - 001 Thrænen - Census districts summary - 1865 census for Lurøy - The Digital Archive (digitalarkivet.no)

Familien emigrerer ein gong i perioden 1865-1868.

C1875: Ancestry.com - Minnesota, U.S., Territorial and State Censuses, 1849-1905

C1880: Ancestry.com - 1880 United States Federal Census

Christen f. 1832 bur saman med svigerdotter ved C1900: Ancestry.com - 1900 United States Federal Census

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har dette på MyHeritage. 

ingen lenker. 
Kanskje noe å sjekke opp i Canada ?

NamnAmalia Tomine Kristina Bang ChristiansdtrFödelse11 maj 1860Död

Canada??

Familjemedlemmar

FöräldrarChristen Henrik Mekkelborg Christensen

1831 - ?

Beret (Berit??) Pernilla Bang Pernille Christiansen (født Olsdtr)

1833 - ?

SyskonChristian Olaus Martines Andreas Christiansen

1862 - ?

Møller Johan Georg Christiansen

1864 - ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Anton. Det er nok Amalie. Om ho flytter i 1881 burde ho kanskje finnes i C1880?

Takk Sissel. Amalie hadde ein bror Ole Petter der 3 av barna i hans første eksteskap drog med mora til Canada. Så at Amalie enda opp der er kanskje tilfelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har dessverre ikkje MyHeritage-konto for øyeblikket så får ikkje sett detaljer der, men det er kanskje ikkje lagt ut noko spesifikt mtp kvar i Canada ho evt. var eller når ho døde?

Etter leiting, sammenslåing av profiler etc. så finn eg ikkje løysinga her heller: https://www.geni.com/people/Amalia-Kristensdtr-Mickelberg/6000000008685857680

Lenke til kommentar
Del på andre sider