Gå til innhold
Arkivverket

Manglande geografi-informasjon gir 0 treff

Norodd Hagenson
 Del

Recommended Posts

Søk på rekneskap og skatt for Voss 1662-1690 gir 0 treff. Etter å ha bladd manuelt gjennom mange lister frå perioden, fann eg listene under Bergen Stiftamtstue. Men i desse filene manglar det geografi-informasjon, slik at dei ikkje utan vidare kjem opp ved søk. Vert dette ordna?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2022 den 16.44, Norodd Hagenson skrev:

Søk på rekneskap og skatt for Voss 1662-1690 gir 0 treff. Etter å ha bladd manuelt gjennom mange lister frå perioden, fann eg listene under Bergen Stiftamtstue. Men i desse filene manglar det geografi-informasjon, slik at dei ikkje utan vidare kjem opp ved søk. Vert dette ordna?

Vi er klar over at vi mangler geografiske metadata på stiftamtstueregnskapene og (mye av) lensregnskapene. Dette er et komplisert materiale å lage presise geografiske metadata på kommunenivå til, og i kombinasjon med at vi må prioritere ganske hardt med hensyn til hva vi bruker tid på, har denne utfordringa blitt liggende uløst, men ikke glemt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Eg forstår dette kan vera ei utfordring. Inndelinga av materialet er vel ei tilleggsutfordring som er endå større., så som type skattar, spesielle gods som Finnegodset, og alle slag småopplysningar. Eg observerer når eg er inne på skanna skattelister og rekneskap at det står nokre filterparametrar i hovudet på sida. Er dette parametrar som kan komma til nytte i Finn kjelde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.