Gå til innhold
Arkivverket

Årstall i søkefunksjonen virker ikke

Bente Borgen
 Del

Recommended Posts

Vår informasjon om dette ligger i et informasjonsbanner øverst på sidene (gult rektangel på bildet):

Skjermbilde 2022-09-23 kl. 20.17.25.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at problemene med søkemotoren påvirker den enkeltes nettleser? Min nettleser (Edge) på pc får etter hvert store problemer og forårsaker heng på maskinen (ser det ut som). Re-start må til for å bli kvitt problemet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2022 den 11.16, Reidar Strømsøe skrev:

Er det slik at problemene med søkemotoren påvirker den enkeltes nettleser? Min nettleser (Edge) på pc får etter hvert store problemer og forårsaker heng på maskinen (ser det ut som). Re-start må til for å bli kvitt problemet. 

Expand  

Nei, det tror jeg ikke. Søket foregår på Digitalarkivets server, som - akkurat som før - returnerer inntil 10000 treff til deg. Du har sikkert søkt og fått 10000 treff mange ganger også før denne feilen oppsto, så for din datamaskin og din nettleser skal ikke dette være noen ekstraordinær situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.