Bjørg Normann Skrevet Oktober 3, 2022 Del Skrevet Oktober 3, 2022 Min bestefar var født utenfor ekteskap i 18889. Jeg regner med at det da ble opprettet en farskapssak. Vedkommende er født og døpt i en kommune i Troms. Far var hjemmehørende i en kommune i Nordland. Hvor kan jeg finne dette ? Hvilke protokoll/embete skal jeg lete etter og er det skannet ? Jeg har problemer med å vite hva jeg skal søke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Oktober 3, 2022 Del Skrevet Oktober 3, 2022 44 minutter siden, Bjørg Normann skrev: Min bestefar var født utenfor ekteskap i 18889. Jeg regner med at det da ble opprettet en farskapssak. Vedkommende er født og døpt i en kommune i Troms. Far var hjemmehørende i en kommune i Nordland. Hvor kan jeg finne dette ? Hvilke protokoll/embete skal jeg lete etter og er det skannet ? Jeg har problemer med å vite hva jeg skal søke på. Se Arkivverkets veileder om farskapssaker: https://www.arkivverket.no/dokumentasjon/farskap-og-adopsjon/farskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå