JanMKeus Skrevet Oktober 4, 2022 Del Skrevet Oktober 4, 2022 Hei Jeg leter etter finnen Marjatta Siren. Som en tiden 1970-1980 bodde i Oslo men siden da ikke forekommer lenger i norske medier. Jeg velger derfor å tro at hun har reist tilbake til Finnland. Men hvordan kan jeg søke digitalt i Finnland? Aviser, FT? Mvh JanM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Hjortland Skrevet Oktober 4, 2022 Del Skrevet Oktober 4, 2022 https://digi.kansalliskirjasto.fi/search?query="marjatta siren"&formats=NEWSPAPER&orderBy=DATE_DESC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Tore Finstad Skrevet Oktober 4, 2022 Del Skrevet Oktober 4, 2022 Hei Jan, Marjatta bor i Norge. Heter Kaldhol til etternavn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Tore Finstad Skrevet Oktober 4, 2022 Del Skrevet Oktober 4, 2022 Marjatta og datter er på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gry.Onarheim.Dahlmo Skrevet Oktober 5, 2022 Del Skrevet Oktober 5, 2022 Skjermdump fra Facebook med info ref venner og datter grenser vel til personvern ref nålevende, selv om de muligens har offentlig profil? Her burde det vel holdt med PM til trådstarter eller info fra nb.no ref hennes ekteskap (les: lysning) med Kaldhol: Sunnmøre Arbeideravis Onsdag 31.08.1966 Tilgjengelig etter bestemte vilkår Frk. Marjatta Siren, Helsin- ki og herr Bjarte Kaldhol, Oslo. Lysninger. Jeg kan ikke se at moderatorer fra Arkivverket vært online siden i morges.... Dag T. Hoelseth reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå