Gå til innhold
Arkivverket

Nålevende i Tyskland - her kommer et godt tips!

Gry.Onarheim.Dahlmo
 Del

Recommended Posts

I mine mangeårige søk etter nålevende slektninger i Tyskland oppstår det barrierer pga personvern står sterkt i Tyskland samt at de mange "Telefonbuch" ikke har alle abonnenter registrert.

Jeg henvendte meg derfor til:  https://einwohnermeldeamt24.de

Betalingstjeneste, men fikk positivt svar på "min" person, etter kun 1 uke - kostnad ca NOK 350.-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Euro 9,80 er hvis du setter Berlin i søk ref adresse. Setter du f eks München, kommer beløpet til Euro 29,80.
Mitt poeng er at dette er et godt søketips, om det koster 100 kr eller 400 kr for søk i "lukket land" betyr intet om man står "fast" i Tyskland og vil ha tak i slektninger som er i den eldste alder 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gry.Onarheim.Dahlmo skrev:

Euro 9,80 er hvis du setter Berlin i søk ref adresse. Setter du f eks München, kommer beløpet til Euro 29,80.
Mitt poeng er at dette er et godt søketips, om det koster 100 kr eller 400 kr for søk i "lukket land" betyr intet om man står "fast" i Tyskland og vil ha tak i slektninger som er i den eldste alder 🙂

Takk for oppklaringen. Ja, en kostbar mulighet, men når man vil komme seg rundt veggen, så ...

DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.