Gå til innhold
Arkivverket

Recommended Posts

Hei

En dag vil også min tid på Jorda være omme. Sprøsmålet som da melder seg da for meg og mange slektsforskere, er: Hva vil/kan arvingene gjøre med  den databasen jeg sitter på?

Selv om jeg bare er amatør, har jeg lagt ned mange mange timers arbeid for å kartlegge slekta mi, men slik ståa er i dag har ikke noen av barna eller barnebarna mine interesse av å ta vare på og / eller videreføre arbeidet jeg har startet. - Jeg bruker Legacy Family Tree og det er enkelt å lage en GEDCOM fra det programmet.

Vil Arkivverket kunne ta imot dataene?

Vennlig hilsen

Egil ENåsen

• Liker 1

Vi har et skjema for alle som ønsker å avlevere privatarkiv. Du kan sende inn det og så vil Arkivverket vurdere om det er aktuelt å bevare:

https://www.arkivverket.no/for-arkiveiere/arkiver-fra-privat-sektor/henvendelse-om-overforing-av-privatarkiv?q=privatarkiv#!/form/0

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.