Sveinung Eide Skrevet Oktober 30, 2022 Del Skrevet Oktober 30, 2022 Kari Olsdotter Undredal er registrert i dåpsboka som f. 15 sep 1825, med dåp13 sep 1825. Kva kan ein gjera med slikt? Har datoane for fødsel og dåp blitt ombytte? Eg trur ikkje det er tvil om kva som skrive står i kyrkjeboka, så det er klart ein skrivefeil. Eg kan vel knapt gjere stort anna enn å notere dei datoane som står, med ein merknad om feilen? https://media.digitalarkivet.no/view/15922/28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Tonby Skrevet Oktober 30, 2022 Del Skrevet Oktober 30, 2022 Jeg tror dåpsdatoen er 18 september. Sammenlign prestens 8 tall og 3 tall Torbjørn Igelkjøn og Roy Østensen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Oktober 30, 2022 Del Skrevet Oktober 30, 2022 Samd med Anne; sjå 3-tala i løpenr. 43 og 53. 18. sept. 1825 var ein sundag. Det er ingen grunn til å tru at presten var full eller at han skreiv feil. Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet Oktober 31, 2022 Del Skrevet Oktober 31, 2022 (endret) Hadde ikkje Linda Eide i Norsk attraksjon føre seg ei kyrkje som hadde hol i veggen, slik at presten kunne tømme blæra når han hadde drukke for mykje altarvin? Men i dette tilfellet er eg einig med Anne og Ivar. 3-tala i denne skrifta ser heilt annleis ut enn det som må vere eit 8-tal. Endret Oktober 31, 2022 av Torbjørn Igelkjøn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes Skrevet Oktober 31, 2022 Del Skrevet Oktober 31, 2022 Dåpen er 18 september. Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå