Gå til innhold
Arkivverket

Guri Olsdtr Hauge - døypt 6. (Korrekt 24.) august 1807 - er det vanleg å utelate foreldrenamna?

Jostein Stokke
 Del

Recommended Posts

Første dåp på venstre sida - er datoen 6. august rett tolka?

Fjaler sokneprestembete, SAB/A-79801/H/Haa/Haaa/L0003: Ministerialbok nr. A 3, 1799-1814, s. 112
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070507640410

Eg kan ikkje sjå namn på foreldre - var det vanleg (på desse kantar) eller andre stader?

Det er dette eg er nysgjerrig på i dag!

Foreldra er Ole Jensen Hauge (1785-1842) og Lovise Dankertsen (Sande) (1778-1868)

Sjå konfirmasjoenn til Guri - nr 85

Fjaler sokneprestembete, SAB/A-79801/H/Haa/Haaa/L0005: Ministerialbok nr. A 5, 1821-1835, s. 60
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070507640580

Endret av Jostein Stokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jostein Stokke skrev:

Første dåp på venstre sida - er datoen 6. august rett tolka?

"Døbt d: 24 Augusti, les eg. 

På sida framom er det ført gudsteneste 13. s. e. trieining, som i 1807 var  23. august.

(neste innførsla, vigsel 23. aug, er såleis litt på etterskot).

10 minutter siden, Jostein Stokke skrev:

Eg kan ikkje sjå namn på foreldre - var det vanleg (på desse kantar) eller andre stader?

Ja.

Fram til litt etter 1800 var dette nokså vanleg. Somme prestar tok til å føre inn far sitt namn, og etter kvart mor.

Men det kom ikkje krav om dette før i 1812.

Akkurat i dette tilfellet har bispen, (J.)N. Brun, godkjendt protokollen eit par veker før (sjå sida framom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Jostein Stokke changed the title to Guri Olsdtr Hauge - døypt 6. (Korrekt 24.) august 1807 - er det vanleg å utelate foreldrenamna?

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.