Ole christian Torstrup Skrevet November 2, 2022 Del Skrevet November 2, 2022 Noen som klarer transkribere Maren Knudsen sin panteobligasjon https://media.digitalarkivet.no/view/23520/149 Den dukka opp for meg under denne posten der jeg og spurte om noen klarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet November 2, 2022 Del Skrevet November 2, 2022 Et slett forsøk. Slutten av linje 06 klarer jeg ikke å ‹få hull på›. Og hva det plutselige «Spørgsmaal» refererer til er meg ubegripelig. Beklager 01 Panteobligasjon. Underskrevne Maren 02 G. Knudsen, Kone til bortrømt 03 Styrmand Andreas Knudsen erkjender herved 04 at have tillaans bekommet af Klows Le- 05 gat Den Summa 100Spd, hvilke Et Hun- 06 drede Speciedaler – (?? – ??) – 07 Vaaningshus No 546 i øvre Strandgade her i Byen 08 assureret for 440 Spd. Spørgsmaal. [hæ?] Stavanger den 09 13 Januar 1870 Maren G. Knudsen. Til Vitterlighed 10 U.(?) Pedersen: A. T.(?) Haga. Mvh Ole christian Torstrup reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole christian Torstrup Skrevet November 2, 2022 Forfatter Del Skrevet November 2, 2022 Takk Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå