Gå til innhold
Arkivverket

Ingen visning av scannet dokument på iPhone/iPad


Egil Cork-Larsen
 Del

Recommended Posts

On 2/7/2024 at 1:14 AM, Anne-Lise Hansen said:

Like håpefull for hver oppdatering, men nei, iOS versjon 17.3 gjør ingen forskjell… 🥺

 

Har du testa 17.4 som kom tidlegare denne veka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Thore Senneset skrev:

 

Har du testa 17.4 som kom tidlegare denne veka?

 

Laster håpefullt ned nå. 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Anne-Lise Hansen said:

 

Laster håpefullt ned nå. 🙂 

Det fungerer i alle fall hos meg (macOS 14.4 og iPadOS 17.4)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!! 

Nå ser jeg kirkeboksidene igjen!!! 

 

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

 

🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴

 

TAKK til Apple, Digitalarkivet, Kristian Hunskaar og utviklerne 

og Thore som både gransket og ga beskjed. 🥰

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Thore Senneset, @Anne-Lise Hansen og andre interesserte: Arkivverket har - så langt jeg vet - ikke tatt noen nye initiativer overfor Apple i det siste, så vi kan bare med glede konstatere at siste versjon av macOS/ipadOS tilsynelatende løser problemet.

 

Det vil sikkert være mange som ikke oppdaterer til siste versjon av macOS/ipadOS, men da vet vi i Arkivverket, at de som fortsatt har problem med manglende bildevisning, bør oppdatere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Problemet er fortsatt der. Jeg kjører MacBook 14" M3, MacOS Sonoma 14.3.1. Siden er helt svart i Safari, men kommer opp med Chrome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
7 minutes ago, Heidi Sitara said:

Problemet er fortsatt der. Jeg kjører MacBook 14" M3, MacOS Sonoma 14.3.1. Siden er helt svart i Safari, men kommer opp med Chrome.

 

Eg brukar samme versjon av MacOS som deg på ein MacBook Pro 14" M1 Pro, og har ingen problem. Her er eitt av bileta som eg hadde problem med, men som etter 14.3 har fungert knirkefritt:

 

Rentekammeret inntil 1814, Realistisk ordnet avdeling, RA/EA-4070/L/L0024/0001: Bergen lagdømme: / [A]: Alminnelig jordebok og skattemanntall (6 dalers kontribusjonsskatt). Sunnhordland, Hardanger, Nordhordland, Voss, Indre Sogn, Ytre Sogn, Sunnfjord, Nordfjord og Sunnmøre fogderi., 1661, s. 698b-699a

 

Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/ma10051012150700
Permanent bildelenke: URN:NBN:no-a1450-ma10051012150700.jpg

 

Har du muligens ei lenke til eit bilete du har problem med?


 

Endret av Thore Senneset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.