Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Alexander Anderson born 1848/49

Recommended Posts

Hei, jeg trenger hjelp til å finne ut noe om denne personen. Har fått en forespørsel fra en person i Australia ang denne Alexander som han ønsker å finne ut om hans opphav og liv i Sverige eller Norge. Se melding under her. Håper det er noen som kan hjelpe meg å finne noe om han her på forumet. Vet det er lite info, men har alikevel god tro på at det er mulig å finne noe.

Takk for hjelpen på forhånd

Hi Torgeir, my name is Daniel Anderson and I live in Australia, and it looks like we may be related and was wondering if you can help me out. I'm looking for a Alexander Anderson born in 1848/9 who it is said in my family was from Sweden. The only information I have about Alexander's life before Australia was that is father was called Alexander, but I should add I believe the names Alexander and Anderson had different spellings in Sweden. I hope you can help me out and I look forward to hearing back from you

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/308575-alexander-anderson-born-184849/
Del på andre sider

8 hours ago, torgeir karlin said:

Jeg vet, men har desverre ingen flere opplysninger.

Ikke mange kandidater med så lite opplysninger?

Kanskje han mener denne mannen? Fra Ancestry.com-treet.

Alexander Anderson

1849–1932

BIRTH 1849 • Sweden

DEATH 27 JUL 1932 • Frewville, South Australia, Australia

Alexander Anderson

in the Australia, Marriage Index, 1788-1950

Name:Alexander Anderson

Marriage Date:5 Dec 1885

Marriage Place:Res of John Whitford Salisbury, South Australia

Registration Place:Adelaide, South Australia, Australia

Father:Alexander Anderson

Spouse:Ellen Whitford

Spouse Father:John Whitford

Page number:854

Volume Number:145

https://www.ancestry.com/discoveryui-content/view/5231292:1780?ssrc=pt&tid=65645708&pid=46142401905

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.