Beate Tollefsen Skrevet November 8, 2022 Del Skrevet November 8, 2022 Kan noen se hva gutt nr 20? og hva står det i rubrikken for foreldre? Strømm kirkebøker, SAKO/A-322/F/Fa/L0005: Ministerialbok nr. I 5, 1898-1919, s. 81-82 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20051013020319 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge B. Eriksen Skrevet November 8, 2022 Del Skrevet November 8, 2022 (endret) Jeg leser Johan Albert Linstrøm. Ugift uldvarefabrikkarbejderske Olea Albertine Hovde fra Hovde i Solør og af hende opgiven Barnefader Erik Johan Johansen Linstrøm, Murer (svensk født) fra Dalsland i Åmål. Ordet øverst i høyre hjørne klarer jeg ikke lese. Endret November 8, 2022 av Inge B. Eriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigrun Randen Skrevet November 8, 2022 Del Skrevet November 8, 2022 58 minutter siden, Inge B. Eriksen skrev: Jeg leser Johan Albert Linstrøm. Ugift uldvarefabrikkarbejderske Olea Albertine Hovde fra Hovde i Solør og af hende opgiven Barnefader Erik Johan Johansen Linstrøm, Murer (svensk født) fra Dalsland i Åmål. Ordet øverst i høyre hjørne klarer jeg ikke lese. Brandvold/Brandvald står det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå