Gå til innhold
Arkivverket

Matrikkel 1723

Odd Jan Skriubakken
 Del

Recommended Posts

Takk! Ja, da er overskriften i kolonnene klare.

Jeg skulle gjerne hatt hjelp til hva som er notert i kolonnene også, for et par-tre av gårdene. 

Så bør det være mulig å lese videre på egen hånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn eg les det

"69 | Hellum | Povel Ellefss.  | 6 Skind | 1-1-. |  .... | 1-2-.-. | 2-2-. | .-1-6 | .-.-12 | 1-1-. || .-.-. |  ** | ... | 1-2-3-. | .... | ... | ....| 2/3 mk - 2 s | 5 mk 10 s | 2-2-17"

**:

"Amptmand 4 s, Laugmand 8, Fogden 4, Sorenskr 8, Veymesterp. 4 , Deynepenge 4, Af hver opsidder. Og Lehnsmanden  2 skp bl.(?) Korn af een Fuldgaard, og Saaledes eftter Proportion"

"70 | Skurdahl | Siver Niels. | 3 Huder   .....  | Ligesaa|  ......."

"71 | Skurdahl | Kiøstel Hanss. | 1 Huud 2 1/2 sk.| ...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg takkar så mye for hjelpa eg har fått. Eg er likevel redd eg må legge ved den lenka eg starta med ein gong til. For ein amatør som freistar og forstå, er det framleis noko som er uklårt. 

* Under kolonneoverskriftene er det skrive ei linje eg ikkje klarer å lese. Eg reknar med at det gjeld talopplysningane som kjem i kolonnane. 

* Under overskrifta Reduction til Hartkorn kjem det to nye overskrifter. Eg les det som Heste Land og Qvag Land  - men er nok nokså usikker.  

* Under overskriftene Hamp og Ost er det brukt forkortingane mk, s og sk - eg er vel ikkje sikker på kva det tyder heller. 

https://www.digitalarkivet.no/ma20090819610423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Odd Jan Skriubakken skrev:

"Beste Land" og "Svag Land" gir mening - takk skal du ha. 

mk = mark ?

s/sk = bismarpund? 

Der står vel bpd og teiknet for mark.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider