Bernhard Christensen Skrevet November 29, 2022 Del Skrevet November 29, 2022 (endret) hej i Forum Jeg glemte i førte omgang at skriv at Henrich Ernsts Flye moder sandsynligvis hedder "Karen Margrethe" Jeg søger efter fødsel/dåb af Henrich Ernst Flye - jeg har vage oplysninger om at han er født i "Norge" og det er jo ikke meget at gå efter Eneste dokumenter der findes er i den danske "enkekasse" af Fogsgaard som lyder som nedenfor indsat - fødselsdagen 1.1.1767 skal ikke tages helt for pålydende I Grønland hedder efterkommerne "FLY" altså uden e - Jeg ved ikke om FLYE er kendt i Norge Hvis nogen har stærke tværgående søgeværtøjer er jeg taknemmelig for hjælp dbh Bernhard Nuuk Indskyder Enkekassenummer: 5852 Henrich Ernst Flye Baadsmand ved Colonien Rittenbenk i Grønland Født: 01-01-1767 Død: 05-12-1840 Notat: Tro og love erkl. Hustru:Policenummer: 5852 Pensionspolice oprettet: 21-04-1800 Årlig Pension: 10 Indbetalt: 37 Afdragsordning: 0 Margaretha Davidsdatter Født: 01-01-1767 Egedesminde Stempelmærke: Grønland Død: 20-04-1823 Notat: Fødselsdato usikker. Dåbsattest i RA. Endret November 30, 2022 av Bernhard Christensen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå