Jarle K. Øvrehus Skrevet Desember 11, 2022 Del Skrevet Desember 11, 2022 Hei Det er en del dokumenter som ikke står i grunnboken til garden som jeg gjerne skulle hatt tak i. Det virker som om de står i forliksprotokoller, men jeg klarer ikke finne noe slikt. Jeg legger ved et bilde over dokumenter fra protokollene jeg er på jakt etter. Dette er i Kvinnherad kommune, gnr 57 bnr 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Terje Nomeland Skrevet Desember 12, 2022 Del Skrevet Desember 12, 2022 19 timer siden, Jarle K. Øvrehus skrev: Hei Det er en del dokumenter som ikke står i grunnboken til garden som jeg gjerne skulle hatt tak i. Det virker som om de står i forliksprotokoller, men jeg klarer ikke finne noe slikt. Jeg legger ved et bilde over dokumenter fra protokollene jeg er på jakt etter. Dette er i Kvinnherad kommune, gnr 57 bnr 1. Forliksprotokoller fra Kvinnherad ser ikke ut til å være digitalisert. Du kan sende inn en henvendelse her: https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning/opplysninger-om-eiendom#!/form/0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle K. Øvrehus Skrevet Desember 12, 2022 Forfatter Del Skrevet Desember 12, 2022 Takk for svar, da har jeg sendt inn en henvendelse til arkivet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå