Gå til innhold
Arkivverket

Er det mulig å finne en obit etter den tyske emigranten August Carl Freidrich Pagel som døde den 23 oktober 1929 i Lancaster Township i Grant County i Wisconsin .

Bjørn Andreas Johansønn Løkken
 Del

Recommended Posts

Hei ...... Er det mulig å finne en obit etter den tyske emigranten August Carl Freidrich Pagel som døde den 23 oktober 1929 i Lancaster Township i Grant County i Wisconsin .         

Hans hustru ; Caroline  Lena ( Behncke ) Pagel døde den 15 januar 1926 samme sted . 

Jeg har desverre ingen lenker å legge ut til dette . Det klarte jeg ikke å finne . 

På forhånd tusen hjertelig takk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bjørn A Løkken skrev:

Jeg har desverre ingen lenker å legge ut til dette . Det klarte jeg ikke å finne . 

Dødsregistrering, LENKE Ancestry

Iflg. dette treet - LENKE - så skal det finnes en OBIT i Grant County Herald. Det stemmer og jeg legger ut lenke til søk hos Newspapers.com så kan kanskje @Gisle Hersvik eller andre gjøre oppslag for deg 😊. LENKE Newspapers

PS. Forøvrig står følgende i ovennevnte familietre: "Fell from chair while at Henry Pagenkopf residence, after light exertion and died after 16 min. Also had hypertension & chronic Interstitial nephritis (From death cert)."

Endret av Egil Johannessen
  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Egil Johannessen said:

Iflg. dette treet - LENKE - så skal det finnes en OBIT i Grant County Herald. Det stemmer og jeg legger ut lenke til søk hos Newspapers.com så kan kanskje @Gisle Hersvik eller andre gjøre oppslag for deg 😊. LENKE Newspapers

https://www.newspapers.com/clip/114854938/obituary-for-august-martin-pagel/

https://www.newspapers.com/clip/114854958/

• Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.