Gå til innhold
Arkivverket

Hvor finner jeg mer info?

Mats Kalstad
 Del

Recommended Posts

22 timer siden, johan mats skrev:

https://www.arkivportalen.no/entity/no-a1450-01000004426958?ins=RA

Hvor finner jeg infoen som står her? og kva gjeld det?

Det framgår av siden du lenker til, at en gipskopi av Peder Lystrups segl benyttet ved adelens hylling (av Kristian 4.) i 1591, inngår i arkivet Seglsamlingen, Kopisamlinger, som oppbevares i Riksarkivet.

• Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2023 den 22.01, Kristian Hunskaar (Arkivverket) skrev:

Det framgår av siden du lenker til, at en gipskopi av Peder Lystrups segl benyttet ved adelens hylling (av Kristian 4.) i 1591, inngår i arkivet Seglsamlingen, Kopisamlinger, som oppbevares i Riksarkivet.

Hei, har våre opptatt dei siste dagene. Men ellers takk skal se nærmere på dette:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2023 den 0.08, Odd Annar Tangen skrev:

Prøv øvelsen, "Takk" så kanskje flere vil hjelpe deg. 

Hei! Takk for at du sender meg en melding. Dessverre har jeg ikke hatt mulighet til å sjekke meldinger de siste dagene. PS: da det har vært viktigere ting å fokusere på, som å vise hensyn til min nærværende familie ved helsemessige årsaker, og da er ikke slektsforskning på øverste liste, men når jeg får tid takker jeg selvfølgelig for all hjelp. Jeg beklager om dette har forårsaket noen problemer for deg eller irritert deg på noen måte. Hvis det er noe jeg kan hjelpe deg med, vennligst ikke nøl med å spørre. 

Med vennlig hilsen, (Matskd 16 år)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe problem for meg. Men at du som ung og ny her på forumet får noen gode råd vil hjelpe deg videre.  

Gir du positiv respons får du mere hjelp. Sånn e de bare🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2023 den 0.58, Odd Annar Tangen skrev:

Dette er ikke noe problem for meg. Men at du som ung og ny her på forumet får noen gode råd vil hjelpe deg videre.  

Gir du positiv respons får du mere hjelp. Sånn e de bare🙂

Jeg setter stor pris på rådene og tipsene som kan hjelpe meg videre på forumet. Jeg skal definitivt prøve å gi positiv respons til de som hjelper meg, og jeg ser frem til å fortsette å lære og vokse her på forumet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider