Gå til innhold
Arkivverket

Prøver å fine mine gamle registre som ikke fines på dataregistret

Peter Eilert Jørgensen
 Del

Recommended Posts

Peter Eilert Jørgensen

Født: 09.08.1959

Hei,

Prøver å finne gamle registrer om meg. Jeg er Norsk statborger fra fødsel. Begge mine foreldre var Norske. Min far, Alf Martin Jørgensen, arbeidet i Utenrikstjenesten. Jeg gikk på skole i Bø i Telemark i årene 1972 o frem til 1975. Min familieadresse før var Hafrfjordsgt. 33B, Oslo.

Mellom 1990 og 2012 etablerte jeg firma i utlandet, Portugal. Peter Eilert Jørgensen lda. Jeg var stedsrepresentant for Norges Eksportrådet og Den Norske Paviljongens bygningsarkitekt under "Expo 98 Lisboa" -Verdensutstilingen i Lisboa. Jeg ar vart tilbake i Oslo, Norge siden mai 2012. Siden Statens Folketrygarkivet ble omgjort til dataarkiv i 1986 er alle mine tidligere arbeid, studier og bostedsinformasjon ikke tilgjengelig ved dataarkivet.

Jeg trenger dette for å bevise at jeg har vært medlem av Folketryden før 2012 samt bod, arbeidet og studert er i landet.

På forhånd takk,

Med vennlig Hilsen,

Peter Eilert Herud Jørgensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.