Gå til innhold
Arkivverket

Tingbok for Ringerike og Hallingdal nr. III 2, manglende sider

Ole Arild Vesthagen
 Del

Recommended Posts

I skannet versjon av tingbok for Ringerike og Hallingdal nr. III 2 (Ringerike og Hallingdal sorenskriveri, SAKO/A-81/F/Fa/Fac/L0002: Tingbok - Ringerike, 1747-1751) mangler det to sider. Det er folio 352b og 353a som mangler. Jeg har funnet en henvisning til en sak på nettopp den siden som mangler. Er det mulig at de manglende sidene blir skannet og lagt på plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Takk for melding og beklager sein reaksjon. Jeg har teknisk lagt til rette for ny skanning og gjort en kollega på Kongsberg oppmerksom på saken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2023 den 18.23, Ole Arild Vesthagen skrev:

I skannet versjon av tingbok for Ringerike og Hallingdal nr. III 2 (Ringerike og Hallingdal sorenskriveri, SAKO/A-81/F/Fa/Fac/L0002: Tingbok - Ringerike, 1747-1751) mangler det to sider. Det er folio 352b og 353a som mangler. Jeg har funnet en henvisning til en sak på nettopp den siden som mangler. Er det mulig at de manglende sidene blir skannet og lagt på plass?

På 12.2.2023 den 10.55, Kristian Hunskaar (Arkivverket) skrev:

Takk for melding og beklager sein reaksjon. Jeg har teknisk lagt til rette for ny skanning og gjort en kollega på Kongsberg oppmerksom på saken.

Da har min kollega allerede reagert: https://www.digitalarkivet.no/rg60164513000001

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.