Gå til innhold
Arkivverket

Er det en forbindelse til Kruckow slekten?

Mats Kalstad
 Del

Recommended Posts

Nils Jensson Bratt f. ca 1622-1688) har han noen forbindelse til Bratt slekten som giftet seg med Kruckow slekten "Barbara"? han blir i lokalhistoria referert til Kaupanger i Sogndal kommune…født på Hovland. For noen år siden da solvorn bygdebok var under forskning, så fekk jeg denne mailen tilbake "Vår ref. skriv seg til bn.6 i Bygdeboka for Luster kommune under garden La i Marifjøra. Faren, Jens Nilsson Bratt (1590-1664) blir omtala i bn 12 Solvorn 2 under garden Åsen. Pr. i dag er det eit uferdig manus for den familien, men våre «indisier» peikar i retning av at bestemori til Jen Nilsson er Barbro Johansdotter Kruchow (1512-1570)." Er det noen pålitelige kilder som understreker denne forbindelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nevner Lars E. Øyane "Ættetavla til Engebret Hougen stemmer bra med den eg har for denne ætti, men eg har nok etter kvart samla ein del fleire detaljar om ætti.  Det som likevel var svært interessant, er merknaden om skyldskap mellom Torbjørn Olson Bratt og kona til Erik på Bjølstad.  Me veit diverre ikkje so altfor mykje om Bratt-ætti frå 1500-talet, so det er jo ikkje urimeleg at der har vore slektningar rundt i kring!

Eg lyt eller presisera at den Nils som Hougen nemner busett på Urnes i Hafslo i 1603 og sidan på Øvrebø i Solvorn, truleg heitte Nils Jensson Bratt (1545-1620), og han var heller ein son av sokneprest og seinare gardbrukar Jens Olson Bratt (1505-1547) til Fet i Hafslo og kona Barbro Johansdotter Kruckow (1512-1570) og soleis òg ein brorson av Torbjørn Olson Bratt nemnd over.

Til Odd må eg berre seia at etterlysningane mine gjeld folk frå alle lag av folket, og diverre er det nok slik at dei fleste av desse har «vanlege» namn...

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera biografien om denne Bratt-ætti!" Fant Lars noen kilder til dette eller var det rein gjetting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider