Bjørn A.Fjelle Skrevet Februar 26, 2023 Del Skrevet Februar 26, 2023 Hei dere! Jeg har ei god vennine som jeg har lovt og hjelpe for og finne hennes røtter i USA.Moren er gått bort,hun er vokst opp som enebarn.Det gjelder hennes far han var amerikaner,de hadde et kortvarig forhold.Min vennine har aldri møtt sin far og han var gift et par ganger i USAog fikk flere barn.Alt hun vet er sin fars navn som er Louis Ferguson f. 24.7 1921 mulig i Los Angeles og som voksen arbeider han i Motor/traffikpolitiet der. Noen som har tips om hvordan vi skal kunne spore han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Tonby Skrevet Februar 26, 2023 Del Skrevet Februar 26, 2023 Finner en Louis E Ferguson i California, men fødselsdatoen er 24/7 1920 Legger ved utdrag fra et slektstre fra ancestry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anton Hagelee Skrevet Februar 26, 2023 Del Skrevet Februar 26, 2023 (endret) 13 minutes ago, Anne Tonby said: Finner en Louis E Ferguson i California, men fødselsdatoen er 24/7 1920 I følge FT fra 1950 var Louis E Ferguson en politimann. Lewis E Farguson in the 1950 United States Federal Census Name:Lewis E Farguson Age:29 Birth Date:abt 1921 Gender:Male Race:White Birth Place:California Marital Status:Married Relation to Head of House:Head Residence Date:1950 Home in 1950:Los Angeles, Los Angeles, California, USA Street Name:Redford St House Number:8040 Dwelling Number:167 Farm:No Acres:No Questionnaire Number:F Occupation:Policeman Industry:Police Department Occupation Category:Working Hours Worked:40 Worker Class:Government Household Members (Name)AgeRelationship Lewis E Farguson29Head Janis Farguson23Wife Pearl M Ferguson62Mother https://www.ancestry.com/discoveryui-content/view/256343700:62308 Lewis E Farguson Census • United States 1950 Census https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:6XLR-VQJV https://www.familysearch.org/tree/pedigree/landscape/L6FH-S4Y Endret Februar 26, 2023 av Anton Hagelee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn A.Fjelle Skrevet Februar 27, 2023 Forfatter Del Skrevet Februar 27, 2023 Dette var full treff-Louis Emory Ferguson er hennes virkelige far og hun ligner ham av utseende.Det ser ut til at Louis kan ha vært gift 2 ganger og fått flere barn som døde unge.Min vennine vil svært gjerne komme i kontakt med sin amerikanske familue som hun overhode ikke kjenner. Det dukker opp en Kathleen Ferguson som er datter av Louis og født i 1970.Hun er da en halvsøster til hun jeg hjelper. Hvordan kan jeg finne henne som antagelig da er født i California og mulig Los Angeles. Vi er spente på om vi kan få kontakt med rett Kathleen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil Johannessen Skrevet Februar 27, 2023 Del Skrevet Februar 27, 2023 (endret) Jeg legger ved et utdrag fra et annet slektstre fra Ancestry; Life facts on Lou Ferguson (Posted 06 Feb 2018) "I believe Lou was an adopted child. He served on the LAPD for many years as a motorcycle cop, before retiring with a medical disability. He and his first wife, Janis, had daughter Nancy (Nanci). He and his second wife, Carol, had son Kelly and daughter Kathleen. Lou lived in L.A for many years, but eventually moved to Suisun Valley, California where he was a security guard for awhile, also a bail bondsman. He eventually started his own business in bail bonds I believe. He lived in or near Angel's Camp, California, for awhile. He owned and flew his own single engine airplane around that period. He lived later in Shell Beach, California. He also had a son (out of wedlock, I believe, probably around 1950) that he didn't meet again until that son looked him up and found him in Suisun Valley. That son, Mike (?), had joined the armed services, and was leaving for Viet Nam shortly after they visited. I believe Mike was 21 at that time. This would have been around 1970. Unfortunately Mike was killed in Viet Nam. Carol died of cancer at a relatively young age. Janis took her own life. Kelly likewise took his own life. Nancy died after being in a coma for about a year following a traffic accident." Endret Februar 27, 2023 av Egil Johannessen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn A.Fjelle Skrevet Februar 27, 2023 Forfatter Del Skrevet Februar 27, 2023 Tusen takk for super hjelp-dette er strålende! Egil Johannessen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn A.Fjelle Skrevet Februar 27, 2023 Forfatter Del Skrevet Februar 27, 2023 Louis har en datter her i Moss-jeg prøver og finne datteren Kathleen Ferguson født 1970. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå