Finn Drabløs Skrevet Mars 2, 2023 Del Skrevet Mars 2, 2023 Jeg sliter litt med å tyde et ord i en branntakst fra 1877. https://media.digitalarkivet.no/view/86482/84 Det er linje #9 og ord #4 som jeg er fristet til å lese som "Medtiltjening", men jeg er veldig usikker på om det er riktig. Andre forslag? Tusen takk for all hjelp! Hilsen, Finn Drabløs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Mars 2, 2023 Del Skrevet Mars 2, 2023 (endret) Medbetjening af . . . de øvrige som ‹betjente› forretningen. Mvh Endret Mars 2, 2023 av Even Stormoen Finn Drabløs reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Drabløs Skrevet Mars 2, 2023 Forfatter Del Skrevet Mars 2, 2023 Ja, selvsagt! Den burde jeg ha sett. Men så er det noen ganger slik at man stirrer seg blind på en feil-lesing. Men men, man lærer så lenge man har lever. Og tusen takk for hjelpen! Finn Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå