Gå til innhold
Arkivverket

Hans døypt 7.mai 1775 i Jevnaker, men kva heiter faren?

Reidar O. Meling
 Del

Recommended Posts

Min tipp-tippoldefar på Jevnaker heiter Hans Olsen, gift med Christina Nilsdatter. Dei budde på Gundstad. I folketeljinga for Jevnaker i 1801 er dei begge 26 år gamle og dei bur saman med barn, Maria 2 år og mor til Christina, enke Mari Pedersdatter, 71 år gml. 16.april 1775 blir det døypt ei Christiana, av foreldre Niels Kalsrud og Mari Pedersdatter. Det må vera mi tipptippoldemor Christina som vert døypt denne dagen, årstalet stemmer jo svært godt med alderen i 1801. Men kva med Hans Olsen, han og 26 år i 1801? 7.mai 1775 vert ein Hans døypt i Jevnaker, med mor Kari Ellingsdatter. Men kva heiter faren, - namnet hans har eg vanskar med å tyda. Er det min tipp-tippoldefar som vert døypt 7.mai 1775?

Eg har og lurt på når Hans Olsen og Christina Nilsdatter døydde, er det mogleg å finna opplysningar om dette?

Permanent brukslenke: https://www.digitalarkivet.no/kb20070603810061

Endret av Reidar O. Meling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Reidar O. Meling skrev:

Min tipp-tippoldefar på Jevnaker heiter Hans Olsen, gift med Christina Nilsdatter. Dei budde på Gundstad. I folketeljinga for Jevnaker i 1801 er dei begge 26 år gamle og dei bur saman med barn, Maria 2 år og mor til Christina, enke Mari Pedersdatter, 71 år gml. 16.april 1775 blir det døypt ei Christiana, av foreldre Niels Kalsrud og Mari Pedersdatter. Det må vera mi tipptippoldemor Christina som vert døypt denne dagen, årstalet stemmer jo svært godt med alderen i 1801. Men kva med Hans Olsen, han og 26 år i 1801? 7.mai 1775 vert ein Hans døypt i Jevnaker, med mor Kari Ellingsdatter. Men kva heiter faren, - namnet hans har eg vanskar med å tyda. Er det min tipp-tippoldefar som vert døypt 7.mai 1775?

Faren heter "Ole Halvorsen Lunder"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for hjelpa, Jan. Eg trudde og kanskje det stod Ole først, og Lunder sist. Mellomnavnet var uklart for meg. Eg ser no at Halvorsen kan vera rimeleg. Eg vil no tru at dette er min tipp-tippoldefar. Eg finn iallfall ingen andre barn døypte på Jevnaker i 1775 med Ole til far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider