Gå til innhold
Arkivverket

Postmester Johan Ludvig Levangers kone

Hanne Harstad
 Del

Recommended Posts

Min tipp-tipp-oldefar het Johan Ludvig Levanger, f 21/11-1834 i Trondheim. Han var postmester i Molde og siden i Holmestrand. Hans kone het Gertine Samuline Rogstad, f 10/6-1833 i Trondheim. Hennes foreldre var Mathias Johan Jacobsen Rogstad, f 21/9-1804 på Edøy på Smøla, og Birgithe Helene Samuelsdatter Dyrnæs, f 7/3-1801 på Smøla. Postmester Levanger har jeg funnet bilde av, men jeg er så skrekkelig nysgjerrig på om det i det hele tatt kan finnes noen bilder av Gjertine, Mathias eller Birgithe? Jeg vil så gjerne finne ut hvor de mørke øynene i familien kommer fra. Innbilder meg at de kan komme fra Smøla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.