Gå til innhold
Arkivverket

Forfedrene til: Olav Nilsen Stedje, (f. 25.03.1894 i Sogndal - d. 03.09.1986 i Levanger).

Inge Hildrum
 Del

Recommended Posts

Olav Stedje giftet seg med Margrete Henriksdatter FIVE i Kvam kirke, Stod, 15.08.1919. Jeg er usikker på forfedrene hans, da jeg ikke er kjent i området han kom fra, men har notert at hans foreldre er: Nils Andreassen Stedje(19.05.1866, Stedje, Sogndal), gm. Anna Olsdatter Søbø(f. 1857 i Kyrkjebø, Høyanger). 

Så er jeg litt usikker på om jeg har funnet riktige foreldre til Nils og Anna:

Nils Andreassen Stedje, sønn av: Andreas Nilsen Fjæren(f. 1839, Stedje, sønn av Niels Johannessen Fjæren), gm. Mari Kristensdatter(f. 1841, Stedje, datter av Kristen Johannessen Fjæren og Kari Olsdatter).

Anna Olsdatter Sæbø, datter av: Ole Andersen Sæbø(f. 1814, Sæbø, Kyrkjebø, sønn av Anders Iversen Sæbø og Gunnilde Larsdatter), gm. Anna Endresdatter Berge(f. 1814, Yttreberge, Kyrkjebø, Høyanger. Datter av Endre Mortensen Berge og Anna Sjursdatter).

Foreløpig har jeg kun brukt Digitalarkivet/kirkebøker.

MvH

Inge Hildrum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Inge Hildrum said:

Anna Olsdatter Sæbø, datter av: Ole Andersen Sæbø(f. 1814, Sæbø, Kyrkjebø

Her frå Ættebok for Kyrkjebø

image.png.1d477c9b486fd2c349d96bfd4c3b1a3f.png

https://www.nb.no/items/URN:NBN:no-nb_digibok_2008061304021?page=425

Her er gode referanser til kvar du finn slekta bakover - berre å bla og leite. Lukke til!

Bygdebøkene frå Sogndal er vanskelege å finne ut av - sjølv om kona mi har halve slekta si derfrå.

Dei finst heller ikkje på nettet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr 1 her er vigsla til Andreas Nilsen og Mari Kristensdtr

Sogndal sokneprestembete, SAB/A-81301/H/Haa/Haaa/L0013: Ministerialbok nr. A 13, 1859-1877, s. 186
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070115370189

nr 69 er dåpen til Nils Mathias Andreassen

Sogndal sokneprestembete, SAB/A-81301/H/Haa/Haaa/L0014: Ministerialbok nr. A 14, 1864-1877, s. 35
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070115370451

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at når det står ( under Sæbø) :  Anna Endredtr Berge  300e   så tyder det at du finn ho og foreldra under Berge nr 300 - i den same bygdeoka.

Veldig greit system - ikkje alle bygdebøker er så lette å finna fram i!

Endret av Jostein Stokke
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inge !

Dersom du er medlem av Slekt og Data, kan du finna litt om Olav Nilsen Stedje si slekt:

https://www.gardssoga.no/flatbygdi-oversyn/moane-grov?highlight=WyJqb24iLCJpdmFyc29uIiwiam9uIGl2YXJzb24iXQ==

Dersom ikkje lekkja er OK, så ta kontakt slik at du kan sjå lekkja sjølv, men du MÅ væra medlem av S&D.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jostein !

Du går inn på S&D, Slektsforum, Sogn og Fjordane, Vik kommune.

Under innlegget «2 damer frå Texas» frå 2014, og Anders sitt innlegg frå 8 okt 2014 har med ein utrulig stor mengder med slekts-data, særlig frå Sogn.

Alt er ikkje rett, men det har til no vore ei utrulig god kjelde å bruka for meg.

Jostein:  IKKJE søk etter Olav Nilson, men Ol (som start på fornavn) og Ste (som start på etternavn). Bruk gjerne Mann (kjønn) og født 1894.  

Lykke til, Jostein !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider