Gå til innhold
Arkivverket

Olava Olsdtr Hjelkrem (rundt 1857 - 1880)

Atle Hauge
 Del

Recommended Posts

På 20.4.2023 den 17.41, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

Denne er vel ikkje Olsdatter?

Det stemmer - so dette var berre ein "laus teori" om at dei to Olava'ene på nabogardane har blitt ombytt. Det ville i tilfelle stemt godt med fødselsåret (1859), men sidan det står at Olava Ingebrigtdtr gifta seg på Averøya so kan sikkert denne teorien leggast vekk.. 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

Eg ser no at det er skrive 20.09.1858 ved drukninga - så det er nok kjelda til den datoen. Det er litt vanskeleg å lese titel - men eg trur det må vere HusmandsK. Synd datokolonna er brend på jenta i 1852 - og det finst vel ikkje konfirmantliste for 1866/67?

Eg ombestemmer meg. Husmandsdr er nok det rette - og då er det ikkje di formor..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Oline Brandvik på Hjelkrem (1864-1880) var ei av dei som drukna i havariet på Bremsnesfjorden. Eg ser no at ho er syskenbarn med Olava Ingebrigtdtr Reitan som i Gjemnesboka er oppgjeven til å være fødd i 1859 (la inn klipp fra boka tidlegare i tråden). Kan Olava Olsdtr være forveksla med Olava Ingebrigtdtr?

Om Olava Ingebrigtdr står det at ho "gifta seg til Bugten på Averøya". Er det nokon som kan finne dette ekteskapet og/eller kvar ho vart av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vore leita etter etterkomarar etter denne Elen som Grethe Flood opplyste om? 

Ein gentest der hadde truleg gjeve eit svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

Har det vore leita etter etterkomarar etter denne Elen som Grethe Flood opplyste om? 

Ein gentest der hadde truleg gjeve eit svar. 

Enig. Eller at dei sit på slektsinformasjon. Skal leite litt. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før vi bevegar oss inn på dei nolevande og skal unngå å skrive noko offentleg - her er Elen si dotter Margot - image.png.71c06b20666767ad0cf34e871c221417.png

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olga ser ut til å ha tre søner i Danmark - er det nokon her som er drevne på leiting i vårt naboland i sør?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

Olga ser ut til å ha gifta seg dansk, med Holger Vagnholm frå København (Trondheim 1923).

https://www.digitalarkivet.no/view/327/pv00000001392164

Holger Weinrich Vagnholm, f. 1897

Her er han i Politiets registerblade København:

https://kbharkiv.dk/brug-samlingerne/soeg-i-indtastede-kilder/post/17-1103203

• Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

Du verda - det var ein "festleg" krangel!

Det er visst ikkje berre på Støren eit lite wienerbrød får tankane på glid. 😂

• Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider