Gå til innhold
Arkivverket

Kristiania / Oslo: Erdmand Dahle f 17 mars 1915.

Jon Sværen
 Del

Recommended Posts

8 timer siden, Jon Sværen skrev:

Då kona til Sigurd kunne være «noko for gamal» har eg lurt på om nokon av døtrene kunne væra mor. Sigurd/Sjur fekk 8 ongar mellom 1893 og 1908.  

Mulig du er klar over denne, og det er ikke svar på spørsmålet ditt:
Erdmans storesøster, Verdia Viktoria, ble født i 1908.

Hun fikk navnet etter en avdød søster (1900 – 1903)

Verdia Viktoria (d.e.) født 16. desember 1900:

https://media.digitalarkivet.no/view/4880/185

Død februar 1903:

Ørebladet, onsdag 28. februar 1906 (nb.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historien om Erdmand er fascinerende og kjempespennende. Ukjente foreldre og kampen om å finne dem. Politisk engasjement, musikk og psykisk sykdom. Overgrep fra samfunnet, kampen for oppreisning (billighetserstatning) og et bedre psykisk helsevern. Ha ga seg aldri. Hans historie burde blitt fortalt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lars Kittilsen skrev:

Historien om Erdmand er fascinerende og kjempespennende. Ukjente foreldre og kampen om å finne dem. Politisk engasjement, musikk og psykisk sykdom. Overgrep fra samfunnet, kampen for oppreisning (billighetserstatning) og et bedre psykisk helsevern. Ha ga seg aldri. Hans historie burde blitt fortalt.  

Heilt rett, Lars !

Eg har ikkje vore noken forfattar i mine fyrste, bortimot, 3 kvart århundre av mitt liv, og vært nok ikkje det heller i framtida.

Det får holda med innlegg her i DA, det eg nærmar meg stygt 1 K.

Så dermed er det å byrja for den som ynskjer … Kva med deg Lars ??

———-

Eg har Verdia Viktoria f 1900 d 25 febr 1906, difteri, bustad Grubbegt. 2, som nr 5 av dei 8 ongane.

Kvifor avisa skriv 3 år og 6 md forstår eg heilt.

Opplysninga om dødsfallet har eg på s 72, Oslo Domkirke, Mini, 1901-19.

Sorry, Lars om du synest eg er «slyen», og ikkje sender deg direkte til KJELDA.

Endret av Jon Sværen
Noko meir
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigurd døyr 16 april 1939 og vært gravlagt på Østre Kirke på fredag 21 april.

Kjelde: https://www.nb.no/items/9e4a103af9e156344b1f11c4d1bfcdd3?page=9&searchText="Sigurd Dahle"

Har nettopp sendt inn søknad om innsyn til Arkivverket om kven som arvar Sigurd. Eg får til svar at eg er 3 prioritert, så går nok ei stund før svaret kjem, men då svaret kjem vil eg visa det fram her.

Sjølvsagt spent på om Erdmand er nevnt som arving !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fekk svaret frå Arkivverket den 15 mai. Grunn til at svaret eg lovde å koma med kjem så seint:  Det er online.no problemet hos meg som no «nokolunde» er OK !

Men først etter å ha bet kr 399 til Telenor !

——

Nok om den irritasjonen (Telenor må vel ha overskot dei og).

E-posten frå Arkivverket visste at Sigurd Hansen Dahle budde i Risløkkveien 27 og etterlot seg 7 ongar pluss kona og ein pleieson, Erdmand. Ein kunne tru at Erdmand var ein arving etter Sigurd ??

Så eg vart ikkje stort klokere av svarbrevet.   

Sjølv vil eg no søkja i kyrkjeboka om Erdmand er konformert, og sidan han er født i 1915, så må årtalet bli 1929 eller 1930. Og håpa på at eg lykkast å finna ut kvar Sigurd budde i 1930. Adr bok i Oslo, f.eks.

Lykkast eg ikkje med det, må eg senda ein E-post til Statsarkivet i Oslo og spyrja om dei har noko om kven mor og far er ?

Uansett, dette Emnet kjem no dette øverst i Brukarforumet ….

Lenke til kommentar
Del på andre sider