Gå til innhold
Arkivverket

Tekst tyding

Shahin Rode
 Del

Recommended Posts

Bare ‹for ordens skyld› iom. at du ikke spesifikt nevner hvilket ord – de øvrige to: Lungebetændelse og Alderdomssvaghed.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Shahin Rode skrev:

Er det noen som klarer å forstå dette ordet? Legger ved bilde.

Er dette bilde av en kilde fra digitalarkivet?  Isåfall hadde det vært bra om du også hadde tatt med sidelenke til dokumentet ønsker hjelp med.  Personlig foretrekker jeg alltid en permanent sidelenke, for å få flere eksempler på skriften jeg skal tyde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Werner Kvalem Vesterås skrev:

Er dette bilde av en kilde fra digitalarkivet?  Isåfall hadde det vært bra om du også hadde tatt med sidelenke til dokumentet ønsker hjelp med.  Personlig foretrekker jeg alltid en permanent sidelenke, for å få flere eksempler på skriften jeg skal tyde.

Ja det var kilde derfra. skal ha det til etterretning å sende hele linken 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Even Stormoen skrev:

Bare ‹for ordens skyld› iom. at du ikke spesifikt nevner hvilket ord – de øvrige to: Lungebetændelse og Alderdomssvaghed.

Mvh

Beklager det, skulle vært mer spesifikk, men var den Bronkitten jeg lurte på 🙂  skal ta det til etterretning , takk 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shahin Rode skrev:

Beklager det, skulle vært mer spesifikk,

Det var Ikke ment som ‹surt oppstøt›, bare sånn for sikkerhets skyld. Og når emojiene mangler blir det fort ‹hochnasig›. Ser dét nå, så derfor – for sikkerhets skyld:

😄😄  🤓

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Even Stormoen skrev:

Det var Ikke ment som ‹surt oppstøt›, bare sånn for sikkerhets skyld. Og når emojiene mangler blir det fort ‹hochnasig›. Ser dét nå, så derfor – for sikkerhets skyld:

😄😄  🤓

Mvh

neida tok det ikke som det heller 🙂  konstruktiv kritikk er bra, og jeg er ikke her inne så mye, så tilbakemeldinger er alltid bra .. haha og så trenger man strengt tatt ikke alltid emojier heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider