Gå til innhold
Arkivverket

Da tar jeg sommerferie fra både slektsskriving - brukerforum - Ancestry og hele sulamitten og ønsker alle gode og fantastiske hjelpere her inne på forumet en flott sommer selv om vi her i Trøndelag ikke får bruk for hverken Sun Block eller solbriller

Bjørn Andreas Johansønn Løkken
 Del

Recommended Posts

Hei ....og med dette vil jeg undertegnede gjerne får lov til å ønske alle de fantastiske flotte - trofaste - pålitelige - dyktige - perfeksjonerte - engasjerte - snille  hjelpere her på dette fantastiske flotte brukerforumet og all den hjelp jeg også får til transkribering en riktig så god sommer fra hovedstaden i midt Norge ; Trondheim 

Dere er alle tiders og jeg setter så utrolig pris på all den gode og flotte hjelp jeg får . Jeg nevner ingen navn , men de det angår treffer jeg nok med denne sommerhilsen  🙂 Det er ikke til å undres over at man blir utrolig glad i enkeltpersoner her på forumet som stadig vekk stiller opp for meg . Jeg nevner ingen navn her heller , men vet at den det gjelder kjenner seg igjen . 

Jeg tar nå sommeferie fra mitt store slektsprosjekt og legger skriving og ditto slektsarbeid til side til fordel for fjell liv - snekring - multeplukking - fiske og fangst - bålbrenning - god mat og rødvin i glasset om kveldene - kort sagt som alltid i en eldgammel klisje - opplading av batterier - kropp og sjel 🙂 

Solkrem - Sun Block og solbriller blir det vel ikke nødvendig med i " sommer " heller tenker jeg 🥶

Jeg kommer sterkt tilbake igjen etter hyttesesongen først på oktober . 

Nok en gang tusen hjertelig takk for all god hjelp som jeg har fått - uten dere hadde det ikke vært mulig å gjennomføre slektsprosjektet og forfatterskapet mitt !

En god sommer til dere alle 🙂

Endret av Bjørn A Løkken
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til orientering: Bjørn A trur eg burt på Saupstad i Trondheim.

Målestasjonen på Saupstad innleia sommaren (1. juni i dag) med måling på 2,4 grader i natt. (Ja det var plussgrader!)

Elles... sommarferie frå 1.juni til ut i oktober ?  Lærar om sommaren og Bjørn(!) om vinteren?   

God sommar.

• Haha 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Bjørn A Løkken

Nå har ikke jeg tatt sommerferie riktig ennå, men din solkrem og dine solbriller er mottatt her i Larvik 😎 og vil bli flittig brukt utover sommer'n!

Kan forøvrig melde om lett overskyet, +19 grader i dag og de neste 10 dagene skal iflg. prognosene bli svært bra med temp. mellom +16-20 grader og strålende sol 😊🌞!

Flytt til syden (Larvik), Bjørn 😁!

Ellers ønsker jeg deg en riktig fin tid på hytta - kos deg!

Til slutt - du fortjener en STOR TAKK for hvordan du presenterer dine forespørsler og ikke minst hvordan du alltid viser din takknemlighet! Det er alltid en glede å kunne bistå deg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God sommer til Bjørn og alle andre her inne - enten dere kommer til å bruke sommeren til å henge rundt her, eller på andre aktiviteter 🙂🍓🥤🍦

• Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Egil Johannessen said:

Til slutt - du fortjener en STOR TAKK for hvordan du presenterer dine forespørsler og ikke minst hvordan du alltid viser din takknemlighet! Det er alltid en glede å kunne bistå deg!

Ja, men å finne en Packer-fan i Vikingland er litt rart😀

• Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god sommer uten oss! Alle trenger vel en pause og nye og andre impulser andre steder enn Brukerforumet. Når det er sagt: Du presenterer dine utfordringer slik at det faktisk går an å løse dem selv for de av oss som ikke har abonnement på Ancestry 🙂 Og når saken er løst er du svært så raus med tilbakemeldinger. Takk for det! Vi får nyte sola og varmen vi som har den da, helt til vi ganske snart får beskjed om å spare på vannet. Hilsen Lars J.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som utvandret trønder i eksil med flere års erfaring med oter og garn på Holtsjøen mellom Singsås og Selbu er det ett spørsmål som melder seg: Hvilken sjø er det du hjemsøker?

Mange år sammen med seniorlaget på holmen hvor karskoppen og historiene som gikk på kryss og tvers over bordet sitter fortsatt i hodet selv om en nå forlengst er blitt en av et annet seniorlag.

Misunner deg!

• Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Olav A. Bonesmo skrev:

Som utvandret trønder i eksil med flere års erfaring med oter og garn på Holtsjøen mellom Singsås og Selbu er det ett spørsmål som melder seg: Hvilken sjø er det du hjemsøker?

Mange år sammen med seniorlaget på holmen hvor karskoppen og historiene som gikk på kryss og tvers over bordet sitter fortsatt i hodet selv om en nå forlengst er blitt en av et annet seniorlag.

Misunner deg!

Hol( Høl )sjøen i Meldal ( Midre Gauldal ) i ST . 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider